31. januar 2010

Eastbound

I dag skal jeg en tur til Oslo. Skal på jobbmøte der i morgen kl 09, og er ikke så innstilt på morgenflyging. Hvis jeg skal rekke det må jeg ta fly i 07-tiden, det vil si opp før 06. Derfor drar jeg i dag.

Det som er litt dumt, er at været her i Bergen er helt nydelig i dag, med sol og nysnø og perfekt skiføre. Har ikke vært sånn siden rundt nyttår. Så nå har jeg skikkelig lyst å komme meg ut på ski, men må i stedet pakke snippsekken og sette kursen mot den grå og iskalde hovedstaden.

Skal besøke min kusine i dag og overnatte hos henne. Det blir koselig. Hun plukker meg opp på Gardermoen, hvilket er helt luksus. Så det blir nok en veldig flott søndag uansett!

1 kommentar:

  1. Høyres fint ut å kombinera business og pleasure:) ha eit fint opphald!

    SvarSlett