24. januar 2010

Turer 2009: Mairundtur i vest

Jeg hadde noen dager fri i siste halvdel av mai, og dro med toget fra Bergen til Finse, hvor jeg var noen dager på hotellet og gikk på ski. Deretter toget jeg tilbake til Myrdal og til Flåm med Flåmsbana. Min første tur med turisttog nr 1!

Videre gikk ferden til Sogndal og opp på Sognefjellet. Sistnevnte sted bød på en helt fantastisk vinteropplevelse – og det i slutten av mai. Dette har jeg skrevet om i et tidligere innlegg, men jeg koster på meg noen flere bilder fra denne turen.

Det var ikke bare jeg som hadde tatt skituren til Finse
På Myrdal var vi flere som skulle over på Flåmsbanen
Maksimal avslapping på Sognefjellet, med tinder på alle kanter
Hva mer kan man ønske seg enn dette?
Renate sjekker kartet, bare for å være på den sikre siden
Det ble mange bilder på turen

1 kommentar:

  1. Herleg med mimring! Ja, eg innrømmer glatt at eg er kartjunkie:)Gler meg til meir ski, har bestilt flott ver når eg kjem heim!

    SvarSlett