2. mai 2010

Stille før stormen

Det har vært stille på bloggfronten i det siste. Det har sammenheng med jobben min som presse- og informasjonsansvarlig i Nordiske Mediedager. Våren er alltid travel i denne jobben, og det blir lite tid til annet i april. Men det skal legges til at jeg har en kjempegøy jobb, og jeg står gjerne på døgnet rundt når det trengs.


Det har også vært lite tur i det siste. Det henger selvsagt også sammen med mye jobb, men ikke minst med at jeg hadde en skikkelig sykkeltrynings for snart tre uker siden. Tok en flygetur over styret. Kort oppsummert: kjempevond og kjempehoven ankel, legevakt, leddbåndsskade, halting og støttebandasje.

Dette skjedde dagen før bursdagen min. Og da jeg kom tilbake på jobb etter flere dager med hjemmekontor med foten til værs, fikk jeg sykkelhjelm i gave av jobben...

Nå er foten mye bedre, og jeg kan begynne å gå noen korte turer igjen. Takler ikke ujevne underlag særlig godt ennå, men med øvelse kommer nok det også på plass. Får føle meg frem.

Så siden dette først og fremst er en turblogg, blir det nok snart litt turblogging igjen - når Mediedagene er over og foten helt frisk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar